Teamet

Her kan du se de håndplukkede kørelærere der er med på Team 3060/3000.

Klaus er en livsglad kørelærer, forholdsvis nybagt men dog med rigelig erfaring fra tidligere undervisning. Han har bl.a arbejdet indenfor forsikringsbranchen, hvor han behandlede trafikskader. Klaus bruger en stor del af sin fritid som sejlerinstruktør i Helsingør Sejlklub.
Familiemennesket Klaus elsker at bruge tid på sin søn og kæreste -- gerne i form af udflugter på motorcyklen.

Klaus kører i en virkelig letkørt BMW 118 d med manuelt gear.

ELVIS LEVER!! - og han er blevet KØRELÆRER 😊

Men før han valgte at blive kørelærer har han været i IT-branchen i over 20 år - de sidste 5 af dem som leder af forskellige salgsafdelinger. Han kan også prale med en titel som sjællandsmester i kuglestød og har flere gange været landsmester i 100 meter sprint, med et par rekorder i bogen 😉
Elvis bor i Fredensborg sammen med sin hustru, datter og kat.

Elvis kører i en Mazda 3 fra 2020 som bla. har vundet Word Car Design of the Year.

Penille Albæk Andersen valgte sideløbende med en karriere som skuespiller at blive kørelærer i 2012 - faktisk på samme hold som Bjørn.

Ud over en halv læreruddannelse, har hun tidligere arbejdet som tjener, livredder og handicaphjælper, samt arbejdet på børnehjem og plejehjem.

Dog har de sidst 7 somre været i kostumet som Maude fra Matador.

Hun har været i sving som kørelærer i de Københavnske gader, men er nu klar til at indtage vejnettet i Helsingør og omegn :)

Penille kører i en handy, meget blå, Ford Fiesta fra 2019.

Bemærk: Penille tilbyder primært køretimer om formiddagen på hverdage.

Alis er tilbage i Team3060/3000 :)

Alis blev kørerlærer i 2019, efter at have tilbragt mange år i folkeskolen som først lærer og sidenhen skoleleder.

Hun er bosat i Helsingør og fritiden bruges på at rejse, spille golf og nyde livet.

Alis kører i en hvid Mercedes CLA 220 Diesel.

Bjørn blev uddannet som kørelærer i 2012. Han har tidligere begået sig indenfor snedkeriet (hvor han fik guldhøvlen!). Langt senere i livet havde han en kort men gloværdig karriere som sløjdvikar på Espergærdeskolen :)
Bjørn har desuden arbejdet med salg og administration af sine egne ejendomme. Privat bor han i Gurre og tilbringer sin fritid med sin kone og to børn, derudover holder han sig frisk ved at spille basket og sejle i sin båd.

Køreskolens bjørn kører i en dejlig VW Tiguan 2,0 diesel.

Morten har været kørelærer i de seneste 10 år. Før han startede Trafikskolen3060 og 3000 med sin svoger Bjørn, har han prøvet lidt af hvert... blandt andet en årrække som skolelærer på Tibberupskolen i Espergærde, og en deltidsbeskæftigelse som brandmand.

Privat er han bosat i Snekkersten og har tre voksne børn. En del af fritiden bruges på cykling.

Morten kan prale af at være danmarks første elbils-kørelærer.

Morten kører med alle køreskolens automatgears-elever, i sin Tesla model Y.